Дмитро Сінченко став фігурантом «розслідування» російського пропагандистського ЗМІ

Російський інтернет-ресурс «Who is Who», який спеціалізується на поливанні брудом діючої української влади, опублікував статтю, присвячену кіровоградському публіцисту Дмитру Сінченку. В матеріалі Дмитра «звинувачено» в «типовому українському націоналізмі» через оприлюднений ним блог під назвою «Карта без Криму».

 

Автор, підписана як Анна Бєлая, по-своєму, у формі дитячої гри «зіпсований телефон», інтерпретувала зміст статті про випадок у Кіровоградському дошкільному закладі, де дітей вчили за так званою «Новою мапою України», на якій не було українського Криму. За словами самого Дмитра Сінченка, даний російський пропагандистський сайт маскується під український, однак їх абсолютне незнання української мови та використання штампів російської пропаганди їх видає з головою.

«В даній, з дозволу сказати, статті, мене названо «житомирським журналістом», хоча останні 5 років я мешкаю в Кіровограді, мого 5-річного сина «записали» в 6-й клас школи, мене звинуватили у веденні блогу російською мовою… коротше кажучи, перекрутили все, що тільки можна.


Припускаю, що для написання такого матеріалу, їх перекладали через гугл-перекладач. Інакше як пояснити таку кількість відвертих помилок? Але, загалом, думаю, що варто пишатись, коли ворожий інформаційний ресурс починає проти тебе працювати. Це значить, я рухаюсь в правильному напрямку», - прокоментував статтю Дмитро Сінченко.

Write a comment

Comments: 0