ЩОБ ПІДТРИМАТИ ОРГАНІЗАЦІЮ - ТИСНІТЬ СЮДИ
ЩОБ ПІДТРИМАТИ ОРГАНІЗАЦІЮ - ТИСНІТЬ СЮДИ

Кропивницькі ЗМІ про  політику:

інтернет-сайти

Інформаційний портал "Гречка"
Інформаційний портал "Гречка"
Перша Електронна Газета
Перша Електронна Газета
Інформаційний центр "Златопіль"
Інформаційний центр "Златопіль"
Інформаційне видання "Точка доступу"
Інформаційне видання "Точка доступу"
Онлайн-видання "Рідний Край"
Онлайн-видання "Рідний Край"

Газети:

Нова газета
Нова газета

Пресональні блоги

Блог Дмитра Сінченка
Блог Дмитра Сінченка

Поділіться інформацією про АПН у соцмережах

Антикорупційний моніторинг АПН виявив корупційні ризики у 7-ми проектах рішень, які є у порядку денному сесії міськради

Провівши антикорупційну експертизу проектів рішень, винесених на розгляд депутатам міської ради Кропивницького на наступному засіданні, яке має відбутись 11 липня 2017 року, активісти ГО «Асоціація Політичних Наук» виявили ряд корупційних ризиків.

 

Так, з майже сотні вивчених проектів, активісти знайшли явні корупційні ризики в 7 з них. Мова йде про проекти рішень №964, 1011, 1120, 1125, 1133, 1036 та 1037.

 

Експерти АПН закликають не ухвалювати змін до програми утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства міста Кропивницького (проект рішення 1120), доки не буде оприлюднено переліку об`єктів, на які мають бути виділені кошти цього року. Станом на сьогодні такий перелік у тексті проекту рішення відсутній. Прийняття рішення без такого переліку створить передумови для розподілу коштів у «ручному режимі», що несе в собі корупційні ризики.

Однією з вимог опозиційних сил є прийняття рішення про допорогові закупівлі у системі ProZorro. Сьогодні проект рішення про це, за номером 1125 оприлюднений на сайті. Але текст рішення містить норму про можливість здійснення безтендерних допорогових закупівель у разі відсутності конкуренції на ринку. Проте критерії для застосування такого підходу відсутні, що створює можливість застосування норми до будь-якої закупівлі. Таким чином, місцева влада та комунальні підприємства без перешкод зможуть обійти такий механізм і продовжувати працювати без тендерів на допорогах. Приймати це рішення доцільно із внесенням відповідної поправки.

 

В проекті  рішення №1036 про надання адресної грошової допомоги 326 мешканцям міста на суму майже 1,5млн гривень не зазначено прізвищ тих, кому допомога виділятиметься. Це корупційний ризик і порушення чинного законодавства, адже інформація про тих, хто отримує бюджетні кошти має бути відкритою.

 

Проект рішення про затвердження переможців конкурсу бюджету участі за №1133 містить помилки, які унеможливлюють його прийняття. Наприклад, мова йде про затвердження облаштування прибудинкових територій, де є лише номер будинка, і немає вулиці. Чи встановлення спортивного майданчику без точної адреси. Проект можна приймати лише у разі усунення згаданих вад.

 

Решта проектів рішень, які на думку активістів, не пройшли антикорупційної експертизи, опубліковані без додатків, в яких міститься основна інформація з даних питань.

Щодо проектів рішень, які стосуються земельних питань, то всі вони мають загальну ваду – бракує супроводжуючих документів, без яких рядовому громадянину не зрозуміло, про яку саме ділянку йде мова і чи не порушуватиме прийняття такого рішення якоїсь норми законодавства, а це також містить у собі корупційні ризики.

 

Для довідки: антикорупційний моніторинг проводиться в межах спільної реалізації ГО «Асоціація Політичних Наук» та Центром політико-правових реформ проекту «Посилення спроможності організацій громадянського суспільства у регіонах України впливати на органи державної влади та місцевого самоврядування з метою прискорення реформ», який фінансується Програмою МАТРА Посольства Королівства Нідерландів в Україні.

 

Прес-служба АПН