Кропивницькі ЗМІ про  політику:

інтернет-сайти

Інформаційний портал "Гречка"
Інформаційний портал "Гречка"
Перша Електронна Газета
Перша Електронна Газета
Інформаційний центр "Златопіль"
Інформаційний центр "Златопіль"
Інформаційне видання "Точка доступу"
Інформаційне видання "Точка доступу"
Онлайн-видання "Рідний Край"
Онлайн-видання "Рідний Край"

Газети:

Нова газета
Нова газета

Пресональні блоги

Блог Дмитра Сінченка
Блог Дмитра Сінченка

Поділіться інформацією про АПН у соцмережах

«Таємні клієнти» перевірили роботу Кіровоградcького ЦНАПу

Громадська організація «Асоціація Політичних Наук» провела моніторинг роботи Центру надання адміністративних послуг Кіровоградської міської ради. Сьогодні під час прес-конференції очільник АПН Дмитро Сінченко озвучив результати дослідження, проведеного в рамках проекту "Бюрократії - СТОП!".

 

«Ми робили моніторинг, спираючись на методику "таємного покупця" та опитування. Люди зверталися до ЦНАПу з реальними питаннями та давали оцінку роботи працівників цього закладу», - зазначив Сінченко. І додав, що було опитано 50 кіровоградців, а 18 людей стали «таємними» клієнтами. Дослідження проводилося у рамках виграного мінігранту ГО «Молода Черкащина».

 

Серед недоліків роботи ЦНАПу Дмитро Сінченко озвучив: черги, незручний сайт установи, неможливість надіслати електронну форму з пропозиціями, "психологія чиновника", коли співробітник сприймає клієнта як прохача, некомпетентність деяких працівників  у законодавчих нововведеннях, а також пропозиція надання платних послуг, тоді як проблему клієнта можна було вирішити безкоштовно.

А от серед позитивних характеристик роботи Центру голова громадської організації виокремив: відсутність обідньої перерви, контроль за робою працівників, відкритість керівництва ЦНАПу.

 

Присутній на прес-конференції керівник Центру адміністративних послуг Антон Шевченко наголосив, що зараз сайт ЦНАПу удосконалюється і незабаром можна буде отримати чимало послуг не виходячи з дому чи свого офісу. 

 

«Коли я прийшов на роботу, то сайт був взагалі надзвичайно примітивний, але завдяки роботі нашого програміста вдалося його оживити. До того ж можна переглядати он-лайн трансляцію з коридорів Центру, де чітко видно чи є черги. А щодо роботи відділу реєстрації місця проживання особи, то потрібно напрацювати процедуру і це дозволить  пришвидшити процес реєстрації чи зняття з місця реєстрації кіровоградців. До того, ж цей відділ почав працювати лише з 15 квітня», - зазначив Антон Шевченко. І додав, що завжди готовий до спілкування і, якщо кіровоградці незадоволені роботою того чи іншого спеціаліста, то нехай пишуть скарги. 

 

"Загалом Кіровоградський ЦНАП - це один з найкращих і найпрогресивніших підрозділів Кіровоградської міськради. Саме програма надання адміністративних послуг була визнана Радою Експертів однією з двох, які взагалі можна було приймати, адже була виписана досить якісно та професійно. І найголовніше - керівництво кіровоградського ЦНАПу готове сприймати критику і постійно вдосконалює свою роботу. Адже в цьому і була мета нашого проекту - допомогти і підказати, і я радий, що ми змогли знайти спільну мову", - пояснив голова АПН Дмитро Сінченко.

Оставить комментарий

Комментарии: 0