ЩОБ ПІДТРИМАТИ ОРГАНІЗАЦІЮ - ТИСНІТЬ СЮДИ
ЩОБ ПІДТРИМАТИ ОРГАНІЗАЦІЮ - ТИСНІТЬ СЮДИ

Пресональні блоги

Блог Дмитра Сінченка
Блог Дмитра Сінченка

Поділіться інформацією про АПН у соцмережах

Бюджет на карті

Мета: Підвищення прозорості та підзвітності органів влади України шляхом впровадження інструментів залучення громадськості до контролю за використання бюджетних коштів.

 

Платформа «Відкритий бюджет» дозволяє органам влади безкоштовно створювати інтерактивні інструменти взаємодії з жителями та розміщувати їх на власних сайтах, публікувати в інтерактивному вигляді на Google-мапі бюджет розвитку громади (пооб’єктні переліки, титульні списики, ремонти, капітальні будівництва, об’єкти озеленення території, закупівлі обладнання.

 

Нам вдалося створити систему яка інтегрує інформацію по кожному з об’єктів ремонту з відкритих реєстрів а саме: інформацію про оплату робіт з порталу Міністерства фінансів, витяг тендерної документації, в якій детально описані роботи, що повинні бути зробленими, з порталу Prozorro, інформацію про підприємство-підрядника з єдиного державного реєстру фізичних та юридичних осіб та судового реєстру, оцінку ризиків підрядника на основі аналітики його участі в попередніх торгах з сайту антикорупційний монітор. В сфері дорожнього господарства відбувається також автоматичний витяг з баз даних стану дорожнього полотна компаній Navizor і Uaroads.

 

Весь описаний функціонал в достатньо простий спосіб може бути розміщений на сайті будь якої міської ради чи ОДА. (див. www.openbudget.dp.gov.ua).

Найближчим часом завершимо форму зворотного зв’язку громадянин-міська рада, щоб кожен зацікавлений міг повідомити виконком про: невиконання робіт підрядником, їх неналежну якість, невідповідність тендерній документації, затримки з виконанням, необхідності виконання гарантійного ремонту підрядником протягом гарантійного терміну експлуатації.

 

Технологія пройшла апробацію в Дніпропетровській ОДА, м. Львові, м. Дніпро та м. Дрогобич.

 

Для запровадження необхідно:

1.      Підписати меморандум співпраці з ГО «Центр Ейдос»

2.      Визначити відповідального працівника за збір та завантаження інформації.

3.      Щонайменше раз на місяць завантажувати титульні списки до програмного забезпечення «Відкритий бюджет».